loading...
فسـقله|اس ام اس|آهنگ |تکست گرافی|عکس عاشقانه|مذهبی|داستان کوتاه| فیسبوکی|مطالب خواندنی|فیسبوکیا|تصاویر جمله دار جدید
مطالب ویژه فسـقله

اسلایدر حرفه ای سایکل

اسلایدر حرفه ای سایکل

اسلایدر حرفه ای سایکل

اسلایدر حرفه ای سایکل

اسلایدر حرفه ای سایکل

http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/hamrahi3.png
آخرین ارسال های انجمن
محمد :) بازدید : 550 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)
http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/sms3new.gif

سلام به طرفدران فسقله

امیدوارم لحظات خوبی را تا الان در فسقله سپری کرده باشید

سری جدید اس ام اس عاشقانه



روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین

ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید . . . !

.

.

دوستت دارم رازیست که

در میان حنجره ام دق میکند وقتی که نیستی . . .

.

.

چه تجارت ناشیانه ای بود آن همه نازی که من از تو خریدم  . . .

.

.

روزی می شود که برگ برنده ات دل می شود

اما تو دیگر حاکم نیستی . . .

.

.

یادم نرود که :

من تنها هستم ، اما تنها من نیستم . . .


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب..


شاید دیر به دیر سراغت را میگیرم ولی " تو" بزرگتر از آنی که فراموش شوی . . .

(ارسالی توسط نام مستعار "فرهاد قائمی")

.

.

شاید تنها کسی نیستم که دوستت دارم . . .

اما . . . کسی هستم . . . که تنها تورا دوست دارم!

(ارسالی توسط نام مستعار "فرهاد قائمی")

.

.

صداتو برام اس ام اس کن، با نگات برام میس بنداز، با قلبت بهم زنگ بزن

من هم بوس برات بلوتوث میکنم تا بذاری بک گراند لبت. . .

(ارسالی توسط نام مستعار "فرهاد قائمی")

.

.

فکر نکنی وقتی ازت دورم یعنی فراموشت کردم . . . نه

فقط دارم بهت فرصت میدم که دلت برام تنگ بشه

(ارسالی توسط نام مستعار "فرهاد قائمی")

.

.

خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن گفتم :

ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده !

.

.

تـو ” آدم ” ، من ” حوا

سیـبی در کار باشد یا نه ، با تو ، در آغوش تو ، بهشت جاریست

بوسه هایت طعم سیب میدهند کافیست . . .

.

.

به امیدی که وفا خواهم دید / از تو تا چند جفا خواهم دید

گر توان وصل تو را دید به خواب / این چنین خواب کجا خواهم دید

طاق ابروی تو گر قبله شود / خوش اثر ها ز دعا خواهم دید . . .

.

.

آیا می دانی بدست آوردنت

تنها “استثناء” در

خواستن ، توانستن است . . . ؟

.

.

شمع، این مساله را بر همه کَس روشن کرد

که توان تا به سحر ، گریه ی بی شیون کرد . . .

.

.

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکند / بلبل شوقم هوای نغمهخوانی میکند

همتم تا میرود ساز غزل گیرد به دست / طاقتم اظهار عجز و ناتوانی میکند . . .

.

.

تمامی مزرعه کافر صدایش میزدند

گل آفتاب‌گردان کوچکی را که عاشق باران شده بود . . .

.

.

یک مترسک خریده ام

عطر همیشگی ات را به تنش زده ام

در گوشه اتاقم ایستاده

درست مثل توست ، فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند . . .

.

.

 

حالم را پرسیدند ، گفتم رو به راهم !

نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای

.

.

بی من نرو آن سوی فردای زمانه

بی من نشو دمساز تنهای ترانه

با من بمان این روزهای بی بهانه

با من بمان با دردهای عاشقانه

.

.

تقدیم به کسی که هنوز هم تکه ای از آسمان در چشمانش

و جرعه ای از دریا در دستانش و تجسمی زیبا از خاطره ها و ایثارهای سرخ

در معبد ارغوانی دلش به یادگار مانده است . . .

.

.

وقتی پروانه عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشد

تازه قصه زندگی آغاز شده است زیرا دیگر نه می تواند پرواز کند نه بمیرد . . .

.

.

قاصدکها هم مانند تو

بعد از کلی آرزو مرا ترک گفتند

انگار این رسم طبیعت است !

.

.

بیزارم از این خواب ها

که هر شب مرا به آغوش تو می آورند

و صبح … با اشک

از تو جدایم می کنند . . .

.

.

ما پیغام دوستیمان را با دود بهم می رسانیم .

نمی دانم انسو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟

من این سو جنگلی را به اتش کشیده ام . . .

.

.

آدما دو جور زندگی میکنن یا غرورشونو زیر پاشون میذرانو با انسانها زندگی میکنن.

یا انسانهارو زیر پاشون میذارنو با غرورشون زندگی میکنن . . .

.

.

چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید

چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند . . .

.

.

این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست . . .

.

.

صرف فعل “دوست داشتن” بسیار سخت است

گذشته اش که به هیچ وجه ساده نیست

حالش کاملاً اخباری ست

آینده اش هم شرطی . . .

.

.

دلیل اینکه تو را طلب نمیکنم ، بی نیازی نیست

گاهی وقت ها باید صبور بود . . .

.

.

من ساده فکر میکردم تا ابد کنار تو بودم ولی چه سود

خوشبخت آنکسی که دلت را ز من ربود . . .

.

.

از کویر آمده‌ام

چشمم از خاطره ریگ پُر است

ابر من باش و دلم را بتکان . . .

.

.

به کدامین گناه از بهشت اغوشت رانده شدم ؟

من که حتی وسوسه سیب نداشتم . . .

.

.

اینقدر خودم و براش کوچیک کردم که فکر نکنه ازش بزرگترم

افسوس که منو به خاطر کوچیکیم تنها گذاشت . . .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ** در تاریخ 1393/05/16 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

آلی مثل سری های قبل
پاسخ : خاهش
ممنون از حمایت شما


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

http://s4.picofile.com/file/7868562468/Safahat_berooz2_fb98_blogfa_com_.gif

درباره ما
Profile Pic
سلام به وب تفریحی خودتون خوش امدید می توانید با ثبت بنر تبلیغاتی خود به بازدید خود ارتقاء ببخشید می تونید با عضویت از امکانات و مطالب زیبا بهره ببرید با تشکر ادمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کجای ایران زندگی می کنی؟
    تبلیغات
    
  • نسخه موبایل

       نرم افزار فسقله

    در موبایل همراهتان  با جدیدترین مطالب فسقله به روز باشید

    بنر فسقله

    کد بنر رو در وب خود قرار دهید

    سایت پر از خنده

    وبلاگ-کد لوگو و بنر
    پشتیبانی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 1419
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1416
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 350
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,695
  • بازدید ماه : 4,477
  • بازدید سال : 55,048
  • بازدید کلی : 8,550,339
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تلگرام فسقله

    http://up.fesghele.ir/view/775422/9421710734.png

    تلگرام فسقله دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و عکس ها و جوک را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    پیامک های شما

    ناشناس : لباس هايم كه تنگ ميشد ميدادم به اين وآن........ اما دل تنگم را چه كسي مي خواهد؟؟؟؟
    ----------------------------------------------------------------------------- مهسا از کرج: خوشبختي را ديروز به حراج گذاشتند حيف من زاده ي امروزم خدايا جهنمت فرداست پس چرا امروز مي سوزم.
    ----------------------------------------------------------------------------- فریدها :سايت بسيارعالي وپرمحتوايي هس ومطمعناجزبهترين هاست باتشكر
    ----------------------------------------------------------------------------- فریده:گوسفنداني بوديم امدند خرمان كنند گرگ شديم فريده
    ----------------------------------------------------------------------------- نسترن از گیلان :عشق عينك سبزي است كه انسانها باآن كاه رايونجه ميبينند
    ----------------------------------------------------------------------------- آیلین از گیلان: مثل درخت باش اگر لگد هم زدن شكوفه بارانشون كن.آيلين ازگيلان
    ----------------------------------------------------------------------------- فریده: من وخداهرروزفراموش ميكنيم اوخطاهايم رامن الطاف اورا
    ------------------------------------------------------------------------ فریده :آدمهاي موفق كارهاي متفاوت انجام نميدهن كارهارامتفاوت انجام ميدهن
    ------------------------------------------------------------------------ سارا از گیلان: سلام ميخواستم ي خسته نباشيدبگم واسه سليقه وحوصله اي ك به خرج دادين عاليه اينجارودوستم پيشنهادكردحالاشده بهترين لحظات روزم مرسي واقعا
    ----------------------------------------------------------------------------- ناشناس : به رنج هاي فردامينديش رنج هروز براي آنروز كافيست

    پيامک هاي خود را براي ما ارسال نماييد تا با نام شما در سايت قرار دهيم لطفا اخر پيامک نام و اسم شهر خودتون رو ذکر کنيد
    بخش های ویژه

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/5RrN3aWrnz0J12Ob4P9_xA564652.jpg

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/kwR9RvQdo4D9KYEzFWMpag521640.jpg

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/7uOozexH6nGIflvaA16SZw347592.jpg

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/ZmtCoPNQuOxJ_JBeVT_n4Q321561.jpg



    تبلیغات
    HoT

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/10005517_259114897612950_2089726844_n378867.jpg http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7-HD-%D9%88-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%84%D9%86%D8%A7-%DA%AF%D9%88%D9%85%D8%B2-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D9%BE%D8%B1-40948745.jpg

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/narges-mohammadi-150x150.jpg http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/taaanaz.png

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/www.fesghele.Ir-Maryam%20Masoumi-12.jpg http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/ha004.jpg