loading...
فسـقله|اس ام اس|آهنگ |تکست گرافی|عکس عاشقانه|مذهبی|داستان کوتاه| فیسبوکی|مطالب خواندنی|فیسبوکیا|تصاویر جمله دار جدید
مطالب ویژه فسـقله

اسلایدر حرفه ای سایکل

اسلایدر حرفه ای سایکل

اسلایدر حرفه ای سایکل

اسلایدر حرفه ای سایکل

اسلایدر حرفه ای سایکل

http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/hamrahi3.png
آخرین ارسال های انجمن
محمد :) بازدید : 3732 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (21)

http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/photo.jpg



سلام دوستان

در این قسمت اس ام اس ها و دل نوشته هاتون رو برامون بنویسید . . .

اگه این نوشته ها از خودتون باشه خیلی بهتره . . .

موفق و پیروز باشید . . .


+بهترین دلنوشته جایزه تعلق می گیرد



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FATEME در تاریخ 1394/11/08 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

دلتنگ کودکی هایم ام
قهر میکردیم تا قیامت
و...
لحظه ای بعد قیامت میشد

این نظر توسط honey در تاریخ 1394/04/12 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

هوا اصلا اینجا خوب نیس،گرفتست..درست مثه دله منه لعنتی.دوس دارم دهنمو باز کنم و ب آدمای پست یحرفایی بزنم.حرفایی که باعث بشه دهن اونا رو ببنده..دلگیرم از خودم و کارام.دلگیرم از آدما و کاراشون.دلگیرم از خدا و کاراش..متنفرم از آدمایی که بروت میارن نداری هاتو،بدبختیاتو،بیچارگی هانو..تا کی باید بترسم از زندگی؟بهمون خدا ک عشقمو ازم گرف،بهمون خدا ک دیگ دوسم نداره،متنفرم از همه ی آدما.از همشون..بزور جلو گریه هامو گرفتم..دیگ نا ندارم............

این نظر توسط ریحانه شرافت در تاریخ 1394/03/22 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

لطفا این شعری رو که الان میفرستم بذارید
ریحانه شرافت

این نظر توسط ریحانه شرافت در تاریخ 1394/03/22 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

بعضی وقتا دلم میگیره از همه ی آدما
آدمای کینه ای دو رو و ظاهر نما
بعضی وقتا دلم میگیره از همه دلگیر میشم
با حرفایی که میخورم تا فرداش سیر میشم
بعضی وقتا فقط من میمونم و یه آهنگ
دلم میشه برای همه حتی برا دوستام تنگ
بعضی وقتا به دلم همین طوری فحش میدم
خفه میشم هیچی نمیگم به توهینا گوش میدم
تو این دنیا باید سنگ باشی تلخ باشی
اخلاقت سگی بشه گند باشی
هیشکی برات مهم نباشه کور باشی
از همه فاصله بگیری دور باشی
بعضی وقتا اشکای من دیگه طاقت ندارن
چشمام بارونی میشن بی وقفه می بارن
بعضی وقتا مشتام میان روی بالش میشینن
چشام از شدت گریه تا و سیاه میبینن
اما من باید بمونم باید طاقت بیارم
نباید کیش و مات بشم قافیه رو من ببازم
من همون ریحانم که همه از خوبیش میگفتن
از اعتقاد محکمش از مهربونیش میگفتن
فقط یه کم عوض شدم چشام دیگه غم دارن
اشکشون تازه خشک شده فقط یه کم نم دارن
فقط دیگه از زندگی از این دنیا سیر شدم
عاشق خطر شدم عاشق مرگ و میر شدم
از این به بعد خفه میشم دهنمو می بندم
همه میفهمن که چقدر محکمم و از سنگم
همه فکر میکنن که هیچ وقت اشک نمیریزم
خنده هام از ته دله غصه هام سر نمیریزن
بعضی وقتا دلم میخواد همه چی رو بشکنم
هیچ کس باورش نمیشه که این اواره منم
بعضی وقتا دلم میخواد دنیا رو زیر اب کنم
مثل خرس خودم بخوابم دنیا رو هم خواب کنم
بعضی وقتا پر میشم از کینه و از نفرت
میخوام تیغ رو بکشم خودم رو بکنم راحت
بعضی وقتا میخوام بمیرم نداشته باشم اصلا حس
توی تابوت بخوابم بگم خداحافظ بگم خداحافظ بگم خداحافظ بگم خداحافظ...
ریحانه شرافت از تهرانشکلک

این نظر توسط ریحانه شرافت در تاریخ 1394/03/22 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

بعضی وقتا دلم میگیره از همه ی آدما
آدمای کینه ای دو رو و ظاهر نما
بعضی وقتا دلم میگیره از همه دلگیر میشم
با حرفایی که میخورم تا فرداش سیر میشم
بعضی وقتا فقط من میمونم و یه آهنگ
دلم میشه برای همه حتی برا دوستام تنگ
بعضی وقتا به دلم همین طوری فحش میدم
خفه میشم هیچی نمیگم به توهینا گوش میدم
تو این دنیا باید سنگ باشی تلخ باشی
اخلاقت سگی بشه گند باشی
هیشکی برات مهم نباشه کور باشی
از همه فاصله بگیری دور باشی
بعضی وقتا اشکای من دیگه طاقت ندارن
چشمام بارونی میشن بی وقفه می بارن
بعضی وقتا مشتام میان روی بالش میشینن
چشام از شدت گریه تا و سیاه میبینن
اما من باید بمونم باید طاقت بیارم
نباید کیش و مات بشم قافیه رو من ببازم
من همون ریحانم که همه از خوبیش میگفتن
از اعتقاد محکمش از مهربونیش میگفتن
فقط یه کم عوض شدم چشام دیگه غم دارن
اشکشون تازه خشک شده فقط یه کم نم دارن
فقط دیگه از زندگی از این دنیا سیر شدم
عاشق خطر شدم عاشق مرگ و میر شدم
از این به بعد خفه میشم دهنمو می بندم
همه میفهمن که چقدر محکمم و از سنگم
همه فکر میکنن که هیچ وقت اشک نمیریزم
خنده هام از ته دله غصه هام سر نمیریزن
بعضی وقتا دلم میخواد همه چی رو بشکنم
هیچ کس باورش نمیشه که این اواره منم
بعضی وقتا دلم میخواد دنیا رو زیر اب کنم
مثل خرس خودم بخوابم دنیا رو هم خواب کنم
بعضی وقتا پر میشم از کینه و از نفرت
میخوام تیغ رو بکشم خودم رو بکنم راحت
بعضی وقتا میخوام بمیرم نداشته باشم اصلا حس
توی تابوت بخوابم بگم خداحافظ بگم خداحافظ بگم خداحافظ بگم خداحافظ...
شعر بعضی وقتا از خودم

این نظر توسط زهرا روان بخش در تاریخ 1394/03/12 و 14:36 دقیقه ارسال شده است

ببین رفیق!
دختر حرمت داره نه لذت....

این نظر توسط فاطیما در تاریخ 1393/12/17 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

اخ که چه قد برای قربون صدقه رفتنای ی نفرتنگ شده بچه ها دعاکنیداون ی نفر زودی برگرده پیشم

این نظر توسط tannaz karimi در تاریخ 1393/10/26 و 12:23 دقیقه ارسال شده است


امروز جمعه نیست ... " آقای " من ... قرار نیست که فقط غروبهای " پنجشنبه " تا غروب " جمعه " سراغت را بگیریم ... قرار نیست فقط " جمعه ها " انتظار " ظهورت " را بکشیم ... آری ... " شنبه " هم می شود از " دوریت " ناله سر داد ... " یکشنبه " هم می شود " انتظارت " را کشید ... " دوشنبه " هم می شود دنبال " گمشده " گشت ... " سه شنبه " هم می شود با " آقا " درد دل کرد ... " چهار شنبه " هم می شود به خاطر " آقا " گناه نکرد ... یا بن الحسن دوریت " درد " بی " درمان " است ای " پسر فاطمه " امروز " جمعه " نیست اما ... " دلم " برایت " تنگ " است السلام علیک یا ابا صالح المهدی ( عج )
دل نوشته من براي امام زمان
پاسخ : عالی بود

این نظر توسط هستی در تاریخ 1393/10/02 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم خوبی؟ من یکی از طرفدران خوب شما هستم
پاسخ : ممنون عزیز دل
تو خوبی؟
لطف داری به ما
خیلی خوبی شکلک

این نظر توسط hoori در تاریخ 1393/06/22 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

دلم برای روزهای دورتنگ است
روزهایی که فکر می کردم بتی که می پرستم همان ماه شب چهاردهیست
که قلبش مملو از خوبی ها و رویش مخلوطی از زیبایی هاست...
پاسخ : شکلک((((((((((((


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
تبلیغات

http://s4.picofile.com/file/7868562468/Safahat_berooz2_fb98_blogfa_com_.gif

درباره ما
Profile Pic
سلام به وب تفریحی خودتون خوش امدید می توانید با ثبت بنر تبلیغاتی خود به بازدید خود ارتقاء ببخشید می تونید با عضویت از امکانات و مطالب زیبا بهره ببرید با تشکر ادمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کجای ایران زندگی می کنی؟
    تبلیغات
    
  • نسخه موبایل

       نرم افزار فسقله

    در موبایل همراهتان  با جدیدترین مطالب فسقله به روز باشید

    بنر فسقله

    کد بنر رو در وب خود قرار دهید

    سایت پر از خنده

    وبلاگ-کد لوگو و بنر
    پشتیبانی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 1419
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1417
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 724
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,604
  • بازدید ماه : 3,604
  • بازدید سال : 87,802
  • بازدید کلی : 8,583,093
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تلگرام فسقله

    http://up.fesghele.ir/view/775422/9421710734.png

    تلگرام فسقله دنبال کنید تا از آخرین متن و عکس های عاشقانه، آموزنده بهرمند شوید.همچنین جدیدترین موزیک ها و عکس ها و جوک را دریافت خواهید کرد.

    برای عضویت با موبایل خود روی عکس بالا کلیک کنید.

    پیامک های شما

    ناشناس : لباس هايم كه تنگ ميشد ميدادم به اين وآن........ اما دل تنگم را چه كسي مي خواهد؟؟؟؟
    ----------------------------------------------------------------------------- مهسا از کرج: خوشبختي را ديروز به حراج گذاشتند حيف من زاده ي امروزم خدايا جهنمت فرداست پس چرا امروز مي سوزم.
    ----------------------------------------------------------------------------- فریدها :سايت بسيارعالي وپرمحتوايي هس ومطمعناجزبهترين هاست باتشكر
    ----------------------------------------------------------------------------- فریده:گوسفنداني بوديم امدند خرمان كنند گرگ شديم فريده
    ----------------------------------------------------------------------------- نسترن از گیلان :عشق عينك سبزي است كه انسانها باآن كاه رايونجه ميبينند
    ----------------------------------------------------------------------------- آیلین از گیلان: مثل درخت باش اگر لگد هم زدن شكوفه بارانشون كن.آيلين ازگيلان
    ----------------------------------------------------------------------------- فریده: من وخداهرروزفراموش ميكنيم اوخطاهايم رامن الطاف اورا
    ------------------------------------------------------------------------ فریده :آدمهاي موفق كارهاي متفاوت انجام نميدهن كارهارامتفاوت انجام ميدهن
    ------------------------------------------------------------------------ سارا از گیلان: سلام ميخواستم ي خسته نباشيدبگم واسه سليقه وحوصله اي ك به خرج دادين عاليه اينجارودوستم پيشنهادكردحالاشده بهترين لحظات روزم مرسي واقعا
    ----------------------------------------------------------------------------- ناشناس : به رنج هاي فردامينديش رنج هروز براي آنروز كافيست

    پيامک هاي خود را براي ما ارسال نماييد تا با نام شما در سايت قرار دهيم لطفا اخر پيامک نام و اسم شهر خودتون رو ذکر کنيد
    بخش های ویژه

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/5RrN3aWrnz0J12Ob4P9_xA564652.jpg

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/kwR9RvQdo4D9KYEzFWMpag521640.jpg

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/7uOozexH6nGIflvaA16SZw347592.jpg

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/ZmtCoPNQuOxJ_JBeVT_n4Q321561.jpg



    تبلیغات
    HoT

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/10005517_259114897612950_2089726844_n378867.jpg http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7-HD-%D9%88-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%84%D9%86%D8%A7-%DA%AF%D9%88%D9%85%D8%B2-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D9%BE%D8%B1-40948745.jpg

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/narges-mohammadi-150x150.jpg http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/taaanaz.png

    http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/www.fesghele.Ir-Maryam%20Masoumi-12.jpg http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/ha004.jpg